9 תשובות
להחליק על ההודעה ימינה, כמו בוואטסאפ
שואל השאלה:
אני יודעת אחך מגיבים אבך זה בכלל לא נותן לי את האפשרות להחליק על ההןדעה
אנונימית
מוזר
להחליק על ההודעה ימינה
אבל אם הגיבו לך על סטורי אז את לא יכולה להגיב על זה אולי בגלל זה
תנסי לעדכן גירסא
שואל השאלה:
לא לא על הודעות רגילות גם אני מנסה להחליק את ההודעה ימינה וזה עדיין לא נותן את האפשרות
אנונימית
מוזר תנסי לעדכן
שואל השאלה:
איך מעדכנים
אנונימית
כנסי לאפ סטור/גוגל פליי ותחפשי אינסטגרם ותחלצי על עדכן