10 תשובות
אוקיי אני לא מומחית אבל הכי הרבה שתעלי במשקל אם לא לוקחת תרופות שיש להן השפעה על המשקל את תעלי כנראה בין קילו לחצי קילו כנראה יותר לכיוון של החצי קילו כי אם את בדיאטה ועושה ספורט אז את כנראה תורידי את המשקל מאוד מהר
שמעי מותר לך להתפרע ככה יום צ'יט ....
זה יירד זה סתם הנוזלים שמצטברים לא באמת עלית בגלל זה במשקל... תאזני את זה בשאר הימים הכל טוב
זה יירד זה סתם הנוזלים שמצטברים לא באמת עלית בגלל זה במשקל... תאזני את זה בשאר הימים הכל טוב
שואל השאלה:
עליתי חצי קילו מהמבורגר? אבל אם הוא במקום ארוחת ערב / צהריים?
עליתי חצי קילו מהמבורגר? אבל אם הוא במקום ארוחת ערב / צהריים?
אנונימית
בשביל להוריד את זה את צריכה לאכול מסודר
ולאכול כמה שפחות אוכל כמו המבורגר וכאלה
ולאכול כמה שפחות אוכל כמו המבורגר וכאלה
קילו זה 7000 קלוריות חצי מזה זה 3500 קלוריות (רוב הסיכויים שלא עלית את כל זה) אני מניחה שיורד לך קלוריות אפילו אם את הולכת ממש 10 דקות ועושה הליכה בלי שום קשר לספורט
שואל השאלה:
בימים של ההמבורגר שאכלתי
אכלתי כאילו פרוסה בבוקר ארוחת צהריים מסודרת ופשוט תהמבןרגר, לא חושבת שעליתי יותר מדי אבל כן הבטן נפוחה אצח
בימים של ההמבורגר שאכלתי
אכלתי כאילו פרוסה בבוקר ארוחת צהריים מסודרת ופשוט תהמבןרגר, לא חושבת שעליתי יותר מדי אבל כן הבטן נפוחה אצח
אנונימית
זה רק בראש שלך שהבטן נפוחה הבטן לא מתנפחת ברמה שאפשר לשים לב לזה
רק אחרי אוכל רואים שהבטן נפוחה
רק אחרי אוכל רואים שהבטן נפוחה
כן ברור שזה הגיוני
אבל אני ממליצה לך לאכול לא יותר מפעם
בשבוע המבורגרים , פיצות וכולי.
אבל אני ממליצה לך לאכול לא יותר מפעם
בשבוע המבורגרים , פיצות וכולי.
שואל השאלה:
מה אפשר לעשות בשביל להוריד את זה
מה אפשר לעשות בשביל להוריד את זה
אנונימית
כן