5 תשובות
מבינה אותך, מה שעוזר לי זה פשוט להתמודד עם זה ולשים הכל בפרופורציות.
אולי תנסי טיפול פסיכולוגי
אולי תנסי טיפול פסיכולוגי
שואל השאלה:
^התחלתי טיפול cbt אבל במבחן האחרון שהיה לי אז מה שאמרו לי לעשות לא עבד כי לא הצלחתי לחשוב בכלל
תודה :))
^התחלתי טיפול cbt אבל במבחן האחרון שהיה לי אז מה שאמרו לי לעשות לא עבד כי לא הצלחתי לחשוב בכלל
תודה :))
אנונימית
קודם כל לשתף את המורה שלך למחשבים
להסביר לו מה עובר עלייך ולבקש ממנו טיפים
הוא יודע הכי טוב מכולם מה יכול לעזור לך במבחנים האלו
דבר שני הוא לשבת על התחת וללמוד
כל עוד את לא מבינה את החומר את לא תצליחי במבחן
אני מצטערת אם אני כנה מידי אבל זה נכון
לעשות תרגיל אחד כל יום זה מספיק
דבר שלישי והכי חשוב מבחינתי הוא הבוקר של המבחן
הרבה לא יודעים את זה אבל הבוקר שעובר עלייך הולך להשפיע על כל היום שלך
את צריכה לדאוג לזה שאת מקבלת מספיק שעות שינה לילה לפני
את צריכה לקום מוקדם בבוקר
להתקלח
להתרענן
לשתות קפה ולאכול ארוחת בוקר מלאה שתשביעה אותך לגמרי
ולעשות דבר אחד שאת אוהבת בבוקר
בין אם זה לראות פרק מסדרה
או ללכת להליכה בחוץ
או לקרוא זה לא באמת משנה
ובתאכלס זה הכל
את צריכה לסמוך על עצמך ולבוא בגישה חיובית למבחן
מקווה שעזרתי
להסביר לו מה עובר עלייך ולבקש ממנו טיפים
הוא יודע הכי טוב מכולם מה יכול לעזור לך במבחנים האלו
דבר שני הוא לשבת על התחת וללמוד
כל עוד את לא מבינה את החומר את לא תצליחי במבחן
אני מצטערת אם אני כנה מידי אבל זה נכון
לעשות תרגיל אחד כל יום זה מספיק
דבר שלישי והכי חשוב מבחינתי הוא הבוקר של המבחן
הרבה לא יודעים את זה אבל הבוקר שעובר עלייך הולך להשפיע על כל היום שלך
את צריכה לדאוג לזה שאת מקבלת מספיק שעות שינה לילה לפני
את צריכה לקום מוקדם בבוקר
להתקלח
להתרענן
לשתות קפה ולאכול ארוחת בוקר מלאה שתשביעה אותך לגמרי
ולעשות דבר אחד שאת אוהבת בבוקר
בין אם זה לראות פרק מסדרה
או ללכת להליכה בחוץ
או לקרוא זה לא באמת משנה
ובתאכלס זה הכל
את צריכה לסמוך על עצמך ולבוא בגישה חיובית למבחן
מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
^המורה למחשבים שלי חרא, (לא נתנה לי אפילו שיעור פרטני אחד אחרי שהיא קבעה איתי פעמיים) אבל אעשה את כל שאר הדברים שכתבת.
תודה רבה! באמת עזרת לי מאוד d:
^המורה למחשבים שלי חרא, (לא נתנה לי אפילו שיעור פרטני אחד אחרי שהיא קבעה איתי פעמיים) אבל אעשה את כל שאר הדברים שכתבת.
תודה רבה! באמת עזרת לי מאוד d:
אנונימית
בכיף!!