14 תשובות
כן
:D:
הגיוני
כאילו אני חושבת שזה הגיוני?
יאפ, אבל אולי אלה רגשות הזדהות ולא בהכרח רגש טהור.
הגיוני ממש
ברור שזה הגיוני, הזדהות יכולה להיות מאוד מושכת, להבין שמישהו מבין ממש מה את מרגישה.
שואל השאלה:
דיקךרלרחגם
תאחלו לי בהצלחה
אנונימית
כן
אנונימי
כן זה הגיוני, אפשר לפתח רגשות לכל בן אדם בעולם, זה לא משנה איך אתם קשורים .בהצלחה!
כןן בהצלחה!
בהצלחה וכן, את כנראה רוצה מישהו שיוכל להבין אותך
i'
שואל השאלה:
רוב תודות^
אנונימית