13 תשובות
זה ארבע אטומי מימן ואטום חמצן אחד.
שואל השאלה:
^ חמצן זה o
אנונימית
זה אטום פחמן לא חמצן
ארבעה אטומי פחמן ואטום מימן כן
לא זה 4 פחמן ומימן אחד
ה4 קטן או רגיל?
אוי.
אופסיי, צודקים, התבלבלתי...
אבל צדקת.
אתה יכולה לעזור לי בשאלה ?
זה על מטענם של האטומים
אנונימית
שומעת אנונימית רגע אני חוזרת הביתה ואני אעזור לך
1. שם: סידן
סימול: ca
פרוטונים: 20
אלקטרונים: 18
מטען: +2(אני קצת בספק אבל נזרום)
יון חיובי

2. שם: כלור
סימול: cl
פרוטונים: 17
אלקטרונים: 17(?, גם בספק)
מטען: 0
ניטרלי

3. שם: חמצן
סימול: o
פרוטונים: 8
אלקטרונים: 10
מטען: -2(פה פשוט עושים חשבון)
יון שלילי

4. שם: נתרן
סימול: na
פרוטונים: 11
אלקטרונים: 10
מטען: +1
יון חיובי