5 תשובות
אז יכול להיות שזה בגלל שיותר מסכימים עם אלה שכותבים שיש אלוהים
כי כנראה הרבה פה מאמינים
ההיפך כתבתי שאני מאמין באלוהים וקיבלתי -5
שואל השאלה:
ראיתי המון שאלות בנושא, ובדרך כלל זה ככה
אנונימית
לא בהכרח