9 תשובות
תלוי אם את רוצה את המסגרת הזאת או לא
את מדברת על הפנימייה בחיפה?
וזה של חיל הים אם אני לא טועה
שואל השאלה:
אפשר להגיע משם לקצונה?
אנונימית
שואל השאלה:
או עדיף לוותר ולבקש בצו ראשון שאני רוצה קצונה?
אנונימית
כן
אבל את יכולה גם לא ללכת לשם ולצאת קצונה
את בטוחה שאת רוצה להיות קצינה מראש במערכת שאת לא מכירה?
ואפשר לצאת לקצונה בלי להיות בפנימיה הזאת..
ואם את יכולה להמנע מפנימיה אז תמנעי (זה דעה שלי)
הבנתי
זה כמו טכני פשוט פנימייה והוא מכוון את התלמידים שם להגיע לפיקוד
שואל השאלה:
איך זה הולך?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימית