4 תשובות
באמת שהכל טוב, אין לך ממה להיות מובכת.
תתעלמי מזה
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט לא נעים לי לידו כי אני ילדה מאוד סגורה והוא טיפה מלחיץ אותי
דברי עם המחנכת שלך ועל תהיה מובכת כלפו תגידי לו שאת פשוט לא רוצה לדבר.
שואל השאלה:
אני צריכה להתרגל להסתדר בלי חברה שלי כי היא טסה בקרוב לחודש ואני ממש מסתמכת עליה...