18 תשובות
כל בן אדם והדעה שלו
זה מוזר מאוד הוא רואה בך בתור יהודיה ציונית טרוריסטית ובטוח הוא מנצל אותך
כל אחד והדעה שלו אבל אני בחיים לא הייתי עושה את זה
אנונימי
אבל על פי הזכות לחירות זאת לחיות על פי רצונך החופשי ..
אנונימית
כן
אנונימית
כן
תשני את דעתו
אנונימי
תחתכי ממנו זה מזעזע לא משנה כמה אתם מתאימים לא שווה את זה
מאוד
לא, האהבה לפני הכל. מה גם שישראל אכן מדינה גועלית, אפשר להבין אותו.
אנונימי
אם ישראל מדינה גועלית אז תעוף מכאן
אנונימית
כן
הוא יודע שאת ישראלית?
כשאני אוכל אני אעשה את זה. בכל מקרה, לא התמודדות חכמה מדי עם טענות.
אנונימי
מוזר ? לא יש פה אנשים שגרועים יותר מהאויבים הכי גדולים של העם הזה , אבל אדם לא אמור להיות בקשר עם בנאדם שפועל נגד הבית שלו שבדיעבד רוצה לפגוע בו זה ניגוד אינטרסים ושנאה עצמית