4 תשובות
כן זה באמת עד כדי כך קשה....
גם אני בתוכנית הזאת :)
^ זה מאתגר
כן מביאים הרבה שיעורים (כשהייתי בח', הכמות הכי גדולה של תרגילים שאני זוכרת שקיבלתי הייתה בערך 40, עכשיו אני בט')
לי השיעורים לוקחים בערך 8 שעות בשבוע
אם מנהלים נכון את הזמן, אפשר גם להיפגש עם חברים.
לגבי ההשוואה לכיתה מדעית, אני לא יודעת
אגב, אם את בכיתה ח ורוצה להצטרף לתוכנית, עושים את מבחן הקבלה בכיתה ז והלימודים בתוכנית מתחילים בח', אז אני לא חושבת שאת יכולה להצטרף.
^ זה מאתגר
כן מביאים הרבה שיעורים (כשהייתי בח', הכמות הכי גדולה של תרגילים שאני זוכרת שקיבלתי הייתה בערך 40, עכשיו אני בט')
לי השיעורים לוקחים בערך 8 שעות בשבוע
אם מנהלים נכון את הזמן, אפשר גם להיפגש עם חברים.
לגבי ההשוואה לכיתה מדעית, אני לא יודעת
אגב, אם את בכיתה ח ורוצה להצטרף לתוכנית, עושים את מבחן הקבלה בכיתה ז והלימודים בתוכנית מתחילים בח', אז אני לא חושבת שאת יכולה להצטרף.
שואל השאלה:
^זה באמת כזה קשה?
הבנתי שמביאים הרבה שיעורי בית נכון? כמה השקעה זה דורש? אפשר במקביל גם עדיין להיות פעילים עם חברים וזה (לצאת למקומות ולהפגש וכאלה)? זה יותר קשה מכיתה מדעית?
אני רוצה ללכת לזה אבל מתלבטת כי הבנתי שזה סופר קשה אבל אני באמת רוצה לסיים בגרות כבר בכיתה י ולהוריד את זה מהכתפיים שלי
^זה באמת כזה קשה?
הבנתי שמביאים הרבה שיעורי בית נכון? כמה השקעה זה דורש? אפשר במקביל גם עדיין להיות פעילים עם חברים וזה (לצאת למקומות ולהפגש וכאלה)? זה יותר קשה מכיתה מדעית?
אני רוצה ללכת לזה אבל מתלבטת כי הבנתי שזה סופר קשה אבל אני באמת רוצה לסיים בגרות כבר בכיתה י ולהוריד את זה מהכתפיים שלי
אנונימית
הייתי קצת, זה קשה