4 תשובות
אמריקן איגל
פיקס
האמת שיש לי רק של קלווין קליין והם נדיריםם
אמנם קצת יקרים אבל שווים כל שקל אחותיי
ובנוסף לזה קניתי מאורבניקה את אלה עם הlove love שגם דומים לקלווין וחייבת לציין שהם גם ממש אבל ממש אחלה!
אמנם קצת יקרים אבל שווים כל שקל אחותיי
ובנוסף לזה קניתי מאורבניקה את אלה עם הlove love שגם דומים לקלווין וחייבת לציין שהם גם ממש אבל ממש אחלה!
אליאקפרס
באותו הנושא: