5 תשובות
לרוב יוצא בזה שלילי
לא הכי אמין אבל די אמין
אנונימית
זה דווקא אמין אמא שלי עשתה כזאת ויצאה חיובית ואז עשתה רגילה ויצאה חיובית גם
באסה אבל כן אמין
באסה אבל כן אמין
בדיקת אנטיגן יכולה לפספס אנשים חיוביים ב30%. יש כאלה שבאנטיגן יצאו שליליים ובpcr חיוביים. אם את רוצה להיות בטוחה, תעשי pcr
בקושי אבא שלי עשה 4 כאלה ויצא שלילי ואז הלך לעשות בדיקה של 24 שעות ויצא חיובי
באותו הנושא: