17 תשובות
כנראה שכן
אנונימית
לגמרי
אני הורדתי 6 קילו ב4 ימים ואחרי זה העלתי הכל חזרה
ברור
שחולים אין תיאבון ובגלל זה יורדים במשקל אבל זה יעלה לך חזרה ובגלל שהגוף חלש אז זה מוריד גם במשקל תרגיש טוב :)
אי אפשר לרדת 6 קילו ב4 ימים
^עובדה שכן
פוקי, בלתי אפשרי.
אני פעם לא אכלת *כלום* אפילו לא עלה חסה
במשך 4 ימים וירדתי רק 3 קילו
אנונימית
שואל השאלה:
אפשרי לשמור על המשקל שיש לי עכשיו ולא לרדת/לעלות?
אנונימית
^לא ממש, זה גם לא יהיה בריא תאמיני לי
תשמעי, חצי ממה שירדת זה נוזלים.
אז לא ממש אפשרי
אנונימית
אנונימית. אני אומרת לך שזה אפשרי, עובדה שאני עשיתי את זה.
ביום הראשון שקלתי 46 וביום הרביעי שקלתי 40
זה עניין גם של גוף, אין לי ולך אותו גוף, וכנראה הגוף שלי יכול להוריד יותר משלך מה את רוצה שאני יגיד
טוב מותק.
אנונימית
אל תאמיני לי בעיה שלך, אבל *אני* הייתי שם, לא *את*.
ואני יודעת מה עברתי שם ולמה זה גרם לי, אז את לא יכולה לשפוט
ואוו 6 קילו ב4 ימים זה מלא.
^חחח כן אני יודעת
חלית ? או שפשוט הפסקת לאכול?
שואל השאלה:
אשמח שתייחסו לשאלה שלי ופחות לתגובות פה :)
אנונימית
כבר ענינו לך, את תעלי הכל חזרה, זה גם מה שקרה לי, ברגע שחזרתי לאכול תוך יום הכל עלה