6 תשובות
מה העדה??
שואל השאלה:
אגיד שם מדינה אוקראינה
אנונימית
יותר סיבה לשנוא את הגברים מהעדה פחות את העדה
אנונימית
ממש לא כולם כאלה אבל יש מצב שאת בסביבה כזאת
אין סיבה להכליל את עדה או מוצא ,זה ממש לא קשור.
אולי זאת הסביבה שאת נמצאת בה , ממליץ לדבר על זה עם אותם אנשים
גם אצלי זה ככה העדה שלי בכמויות!! אבל הכרתי הרבה טובים זה לא קשור למוצא זה קשור לסביבת אנשים שהן גדלו לתוכה וחונכו בה..
(של חברים ומשפחה, לא מדברת על מקומות, אבל כן בכל משפחה מהמקום שהם באו ממנו נשארו בדורות השוביניזם והפרימיטיביות שלהם וזה מושרש מהחינוך, לא אצל כולם) תגווני בסביבות חדשות תגלי ותראי שיש איכות ויש בן אדם נחות! בכל עדה