14 תשובות
wtptf לא
במקלחת
כן בסבון כלים
כן
לא בתשומת לב מיוחדת.
כן
שואל השאלה:
חייב לנקות?
חייב לנקות?
אנונימית
אני כן ועדיף יהיה לך שחור אם זה לא מפריע לך אז בסדר
בטח מה
כל יום
כל יום
קטע שמישהו בכיתה שלי שאל את זה שבוע שעבר
במקלחת ברור
ומי שלא רק שתדעו שהוא מלא בקטריות והוא מסריח בגלל זה
ומי שלא רק שתדעו שהוא מלא בקטריות והוא מסריח בגלל זה
מה יותר כיף מלשטוף את הפופיק במקלחת
אוחח ההרגשה הנפלאה הזו...
וכן..
שוטפים את הפופיק כמו כל מקום אחר
אוחח ההרגשה הנפלאה הזו...
וכן..
שוטפים את הפופיק כמו כל מקום אחר
אנונימי
כשאני מתקלחת אני תמיד עושה לפופיק שלי טיפול מיוחד
במקלחת.....
באותו הנושא: