5 תשובות
חייאתי גם אני בדיאטה ואכלתי נקניקיות ופתיתים, זה בסדר ולא יהרוס לך כלום, וזה נהדר כי שילבת את זה עם סלט!
איך בא לי עכשיו נקניקיות ופתיתים
הכל במינון טוב
לא פעם אחת לא קרה כלום
באותו הנושא: