12 תשובות
להתחיל בחלק של שם המספר שלא תשכחי
אחרכ לעבור לחלק של הבנת הנקרא או הצורות מה שבא לך לקרוא לאט לאט הכל ולראןת שהבנת נכון
בסוף תעברי לבדוק אם עשית הכל ולא פיספסת משהו וממליצה לא לשנות תשובות בחלק של הלשון אחרי שעשיצ
אני בבגרות שיניתי תשובות שהיו נכונות וסתם חבל אחרכ
ואם את מספיקה
תרשמי לעצמך על הדף טקסטים שמביאים תשובות לחלק של הלשון שתוכלי לבדוק כמה בערך קיבלת
ולבוא לבגרןת ברוגע לאכול לפני ולשתות לישון מספיק לילה קודם
לבוא עם מרקרים 3 לפחות
אחרכ לעבור לחלק של הבנת הנקרא או הצורות מה שבא לך לקרוא לאט לאט הכל ולראןת שהבנת נכון
בסוף תעברי לבדוק אם עשית הכל ולא פיספסת משהו וממליצה לא לשנות תשובות בחלק של הלשון אחרי שעשיצ
אני בבגרות שיניתי תשובות שהיו נכונות וסתם חבל אחרכ
ואם את מספיקה
תרשמי לעצמך על הדף טקסטים שמביאים תשובות לחלק של הלשון שתוכלי לבדוק כמה בערך קיבלת
ולבוא לבגרןת ברוגע לאכול לפני ולשתות לישון מספיק לילה קודם
לבוא עם מרקרים 3 לפחות
שואל השאלה:
למה שלושה מרקרים אם אני צריכה אותם רק להבנה והבעה?
וכאילו לא הבנתי למה התכוונת בקטע של לרשום לעצמי על הדף טקסטים שמביאים
למה שלושה מרקרים אם אני צריכה אותם רק להבנה והבעה?
וכאילו לא הבנתי למה התכוונת בקטע של לרשום לעצמי על הדף טקסטים שמביאים
אנונימית
כן גם לשאלות בבגרות עצמן זה טוב עוזר
תדגישי לך מילות מפתח
כי את הדף של הטסטים את יכולה לקחת איתך אחרכ או הדף הוראות של הבגרות (במידה ולא מצורף לבגרןת)
את הבגרות את צריכה לתת להם
תדגישי לך מילות מפתח
כי את הדף של הטסטים את יכולה לקחת איתך אחרכ או הדף הוראות של הבגרות (במידה ולא מצורף לבגרןת)
את הבגרות את צריכה לתת להם
שואל השאלה:
המורה שלי אמרה שרק בחלק של הטקסטים מותר להדגיש עם מרקר. בכל הקטע של שם המספר ומערכת הצורות אסור בכלל.. ונראלי שגם את הדף של הטקסטים הם לוקחים כי במתכונות שלנו היא לקחה ואמרה שנראלי גם בבגרוצ יקחו
המורה שלי אמרה שרק בחלק של הטקסטים מותר להדגיש עם מרקר. בכל הקטע של שם המספר ומערכת הצורות אסור בכלל.. ונראלי שגם את הדף של הטקסטים הם לוקחים כי במתכונות שלנו היא לקחה ואמרה שנראלי גם בבגרוצ יקחו
אנונימית
מותר בהכל את מקבלת את הטקסטים בנפרד ואת לא מחזירה להם
ולנו לא לקחו אותו עד היופ יש לי אותו שמור בקלסר
לפעמים מה שמורות עושות זה לא מה שקורה בבגרות
תבקשי מהבוחן שם בסוף הבגרןת אם אפשר לקחת את הדף
ולנו לא לקחו אותו עד היופ יש לי אותו שמור בקלסר
לפעמים מה שמורות עושות זה לא מה שקורה בבגרות
תבקשי מהבוחן שם בסוף הבגרןת אם אפשר לקחת את הדף
שואל השאלה:
אבל מה הדף יעזור לי לא הבנתי?
אבל מה הדף יעזור לי לא הבנתי?
אנונימית
תרשמי את התשובות שלך בדף
ואז בסוף הבגרןת מפרסמים תשובות ואז תדעי כמה נקודות יש לך פחות או יותר
לי זה ממש הרגיע אותי את לא חייבת לעשות
אבל אני עשיתי וידעתי פחות או יותר כמה אקבל
ואז בסוף הבגרןת מפרסמים תשובות ואז תדעי כמה נקודות יש לך פחות או יותר
לי זה ממש הרגיע אותי את לא חייבת לעשות
אבל אני עשיתי וידעתי פחות או יותר כמה אקבל
שואל השאלה:
אה אוקיי תודה לך!!
אה אוקיי תודה לך!!
אנונימית
למרקר טקסטים לפי דברים חשובים ולקצר כל פסקה למשפט אחד
שואל השאלה:
אבל עדיין לא הבנתי איך אני יודעת מה חשוב בטקסטים?
אבל עדיין לא הבנתי איך אני יודעת מה חשוב בטקסטים?
אנונימית
את קוראת את הטקסט וכל פסקה מדברת על משהו אחר בטקסט ואת רואה על מה זה מדבר וככה את רושמת בקצרה על מה שרשום בפסקה.
ואני מציעה לך גם קודם להבין את השאלות ורק אחר כך לקרוא את הטקסט ואז במהלך הקריאה את כבר מבררת על השאלות
ואני מציעה לך גם קודם להבין את השאלות ורק אחר כך לקרוא את הטקסט ואז במהלך הקריאה את כבר מבררת על השאלות
תאריכים, שמות, מקומות.
ברמת העיקרון, כל הטקסט הוא חשוב אבל כדאי לך להדגיש את המשפטים שנראים לך חיוניים.
וגם בשאלה תדגישי מילות שאלה והוראה.
ברמת העיקרון, כל הטקסט הוא חשוב אבל כדאי לך להדגיש את המשפטים שנראים לך חיוניים.
וגם בשאלה תדגישי מילות שאלה והוראה.
באותו הנושא: