6 תשובות
לעשות השוואה עם מקרים של אחרים
תמיד יש מקרה יותר גרוע
תמיד יש מקרה יותר גרוע
תשווי את הפדיחה שלך לפדיחה ענקית של משהו אחר
ואל תשכחי עוד יומיים וחצי כולם שוכחים
ואל תשכחי עוד יומיים וחצי כולם שוכחים
אני פשוט שוכחת מזה ואומרת לעצמי מי ישמע אפשר לחשוב מה עשיתי שילכו כולם.
חחח לי זה עוזר רק לחשוב על זה שבסוף גם ישכחו את זה
חחח לי זה עוזר רק לחשוב על זה שבסוף גם ישכחו את זה
תביני שזה ישכח עוד שבועיים
לחשוב על זה שלא מנסה מה הפאדיחה- על בטוח יש דברים יותר גרועים
תעשי שאלה של פאדיחות שקרו לכם ואז תביני
תעשי שאלה של פאדיחות שקרו לכם ואז תביני
לצחוק על זה
באותו הנושא: