13 תשובות
בסדר הגיוני
את נבוכה
אהל כן תנסי לשדר יותר בטחון סהכ הוא רק בן אדם כמול
את נבוכה
אהל כן תנסי לשדר יותר בטחון סהכ הוא רק בן אדם כמול
זה בסדר לגמרי ואת לא חייבת לשנות את זה בהכרח
אנונימית
אל תסתכלי לרצפה זה משדר חוסר ביטחון
אם את לא מצליחה תסתכלי על הגבות שלו הוא לא ירגיש בהבדל
אם את לא מצליחה תסתכלי על הגבות שלו הוא לא ירגיש בהבדל
אנונימית
מבינה אותך ממש אני תמיד מסתכלת רק לרצפה אבל מה שעשיתי זה להסתכל עליו כמה פעמים כאילו פעם לשנייה ואז רצפה וכך זה לא יראה שאת כל הזמן ברצפה עד שתצליחי הרבה זמן בהצלחה
תסתכלי על הגבות שלו הוא לא ישים לב באמת
תחשבי על זה שהוא בן אדם רגיל לגמרי כמוך וכמוני
שואל השאלה:
זה פשוט מרגיש קצת יותר מדי ביישני^
כאילו אנחנו מדברים רק שנינו ואני מסתכלת לרצפה-
זה פשוט מרגיש קצת יותר מדי ביישני^
כאילו אנחנו מדברים רק שנינו ואני מסתכלת לרצפה-
אנונימית
בהצלחה איתו
נראלי שכן
אה בעצם לא זוכרת אני ראיתי את השאלה שלך רגיל
זה בסדר זה יכול לקרות לכולם
ככל שתסתכלי לו יותר בעיניים ככה זה יותר מושך שתדעי
שואל השאלה:
יש 22 נעצים ואני ישנתי בכלל שיט הייתי בחמות?
יש 22 נעצים ואני ישנתי בכלל שיט הייתי בחמות?
אנונימית
באותו הנושא: