4 תשובות
תנסי לדבר על זה איתו
אל תדאגי בסופו של דבר שאנחנו מתבגרים אנחנו פחות מושפעים מהחברה
מגיל קטן אנחנו מושפעים מהסביבה שלנו ומנסים לחקות אותה כל הזמן כי אנחנו מרגישים אוטומטית שזה גורם לנו הקשר אליהם עם הזמן הוא ישים לב לדברים האלה
אבל עכשיו בגיל הזה מה שיש לך בתור אחות גדולה לעשות זה להגיד לו כמו ילד בוגר לא כמו ילד קטן תסבירי לו שהמילים האלה לא יפות ולא מתאים להגיד אותם לאנשים שלא יצא מצב שהוא אומר את זה למישהו והוא לא יודע את המשמעות
תדבריא אליו כאל בוגר
אבל עכשיו בגיל הזה מה שיש לך בתור אחות גדולה לעשות זה להגיד לו כמו ילד בוגר לא כמו ילד קטן תסבירי לו שהמילים האלה לא יפות ולא מתאים להגיד אותם לאנשים שלא יצא מצב שהוא אומר את זה למישהו והוא לא יודע את המשמעות
תדבריא אליו כאל בוגר
אממ הוא עוד יגדל. אבל את בתור אחות גדולה תדברי איתו... (בתור חברה. לא בתור אמא..
באותו הנושא: