4 תשובות
אם את אוהבת
נשמע מענין. אין לנו אפשרות כזאת בבית ספר.
הספמת את האתר כפרה עלייך עם המגמות שלך.
אמרתי ואגיד לך שוב, תבחרי מגמה שאת מתחברת אליה.
את רוצה להיות פסיכולוגית בעתיד? קחי מגמת פסיכולוגיה, פשוט.
כן אני עשיתי פסיכולוגיה ממש מעניין נהנתי מכל שיעור