9 תשובות
תלוי בגיל שלך
אנונימית
זה הרבה איפור אבל תעשי מה שבא לך
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם זה נראה טבעי? אני בקושי שמה מהחומר
גם אם זה נראה טבעי? אני בקושי שמה מהחומר
אנונימית
אין לי מושג מה חצי מהמילים האלה אומרות
אנונימי
מסקרה סומק ושימר לא יכול להראות טבעי רואים שזה איפור
שואל השאלה:
^^^ קורקטור זה להסתיר את הכהויות ומעל שמים קונסילר זה מסתיר יותר
^^^ קורקטור זה להסתיר את הכהויות ומעל שמים קונסילר זה מסתיר יותר
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני שמה מסקרה בקטנה לא מוגזם וגם סומק ושימר אבל בסדר
^^ אני שמה מסקרה בקטנה לא מוגזם וגם סומק ושימר אבל בסדר
אנונימית
אני חושבת שאם את מעל גיל 15-16 זה סבבה אבל את כן יכולה להוריד קצת
אני מכירה ילדות בנות 12-13 ששמות יותר איפור
אני מכירה ילדות בנות 12-13 ששמות יותר איפור
אני אישית חושבת שכל איפור שהוא לא מסקרה אייליינר סומק או שפתון הוא דיי מיותר כי זה פשוט הופך את העור למאופר גם אם את שמה רק קונסילר וקורקטור