10 תשובות
50 זה ממוצע, כל עוד את לא מתחת לממוצע הכל בסדר.
תבדקי אם זה לא סוגר לך את התפקידים שרצית, אם כן אז תעשי עוד סקירה ותמצאי מה מעניין אותך. לא סוף העולם.
זה לא הכי שיא אבל תחשבי שזה לא אומר כלום על היכולות שלך
שואל השאלה:
אבל זה ממש מבאס רציתי 60 לפחות
זה ממוצע , זה לא רע
שואל השאלה:
אני ככה מלבכות אני מרגישה ממש טיפשה אני רציתי יותר... אוף
הכל טוב , מיטב עכשיו נתנו אופצייה כמעט לכולם לשפר את ציון הדפר שלהם, אני אשלח לך קישור לאתר שלהם שבו הם מסבירים איך אפשר לגשת לעוד אחד(כמובן אם את רוצה, חשוב לזכור אם במבחן החוזר קיבלת נמוך יותר מהמבחן הראשון הם לוקחים את האחרון ולא את הגבוה מבינהם)
שמתי קישור
שואל השאלה:
תודה אגיש בקשה והפעם אלמד יותר
בהצלחה לך, רק תזכרי ללמוד לפני כדי שזה ישתלם לך.
שואל השאלה:
כן אני אלמד ואהיה פחות בלחץ