8 תשובות
הייתי נותן הזדמנות
אם אני שמעתי את המוזיקה שלו ואהבתי למה לא
אם אני אוהב תשירה שלו אז כן למה לא
אם הייתי מתחברת לשירים שלו אז כן
אם אהבתי את מה שהוא יוצר אז כן
כן אם אני אוהבת את המוזיקה שהוא יוצר אז למה לא?
ברור כל עוד זה הטעם שלי וכל עוד זה לא מחיר גבוה
למה לא
כל הגדולים התחילו ככה
זה לא פוף ואתה מפורסם