5 תשובות
מצטערת לשמוע, זה בסדר לבכות זה משחרר לגיטימי שתיהיי עצובה וכו' עם הזמן את תדעי להתמודד עם העצב ותמשיכי האלה..
אם תרצי לדבר על זה את מוזמנת
e1a
משתתפת בצערך. הזמן עושה את שלו
משתתפת בצערך עם זה עוזר❤❤❤❤
אם את בוכה זה אומר שהיא היתה מאוד חשובה לך ואני בטוחה שזה משמח אותה❤
וואו אני ממש מצערת בשבילך, שתנוח על משכבה בשלום
וזה בסדר לבכות זה טוב לשחרר הכל,
תנסי להעסיק את עצמך כדי לא להתעסק בזה כל הזמן
אבל תתני לעצמך לעקל את זה לאט לאט
תמשיכי לבכות, זה מאוד משחרר
אי אפשר לנחם במצב כזה, כל מה שנגיד לך/ תגידי לעצמך לא באמת יעזור.
פשוט תני לזמן לעשות את שלו והנחמה תגיעה בעצמה.
תנסי לצאת מהבית, ללמוד הרבה, לעבוד, לראות סדרות, סרטים
בקיצור להעסיק את עצמך כמה שיותר.