תשובה אחת
לא ללכת לדעתי כי המחלה יכולה להתגלות אחרי כמה ימים ויש בדיקות שליליות שממש קצת סיכוים לא נכונות
וגם יכול להיות שבשכבה או שכבה מעל בהפסקות אז נפגשים עם אחד השני אז יש סיכון
וגם יכול להיות שבשכבה או שכבה מעל בהפסקות אז נפגשים עם אחד השני אז יש סיכון
באותו הנושא: