13 תשובות
לפנות למנהל/לחשב/ת שכר
לא לדווח על זה יכול להיות לא חוקי אז כן.
וואי מצד אחד הייתי אומרת כי לא יפה זה הרבה אבל מצד שני הייתי רוצה להשאיר את זה ככה חחח
למה להגידדדד
שואל השאלה:
בטח אגיד מה זה כסף לא שלי
בטח אגיד מה זה כסף לא שלי
אנונימית
שואל השאלה:
וגם עבדתי אצלם רק יום אחד
איל עשו טעות כזו
וגם עבדתי אצלם רק יום אחד
איל עשו טעות כזו
אנונימית
את חייבת לדווח על זה... זה לא חוקי לשמור את זה כי אם מגלים שזה קרה יש לך רק פרק זמן מסוים להחזיר את הכסף או שתכנית זה נחשב שגנבת מהם
שואל השאלה:
נו מה כתבתי
נו מה כתבתי
אנונימית
לא ראיתי סליחה ,_,
שואל השאלה:
אבל תגיד איך אפשר בכלל לטעות ככה?
עבדתי יום אחד בלבד
איך הגיעו מ 250 שקל ל 1800
אבל תגיד איך אפשר בכלל לטעות ככה?
עבדתי יום אחד בלבד
איך הגיעו מ 250 שקל ל 1800
אנונימית
כנראה היו שיכורים
אני חודבת שזה לא בסדר לקחת מבן אדם 1600 שקל גם אם הוא הביא את זה
הוא התבלבל והוא עבד בשביל הכסף הזה בדיוק כמוך רק שה1600 שקל האלו פרטיים שלו
הוא התבלבל והוא עבד בשביל הכסף הזה בדיוק כמוך רק שה1600 שקל האלו פרטיים שלו
שואל השאלה:
אלוהים שיעזור
אמרתי שאני מחזירה עוד בשאלה עצמה
אלוהים שיעזור
אמרתי שאני מחזירה עוד בשאלה עצמה
אנונימית