8 תשובות
כי זה עדיין כן מסוכן, גם אם עכשיו לרוב האנשים בזכות החיסון זה יבוא יותר בקל זה עדיין יכול להרוג ולהשאיר תופעות לוואי לכל החיים. לחלות זה אף פעם לא טוב.
כי יש כבר מעל 25000 מאומתים בארץ, זה שיא מתחילת המגיפה.
בשבילך, אבל לאנשים שבסיכון - מבוגרים, מדוכאי חיסון ואנשים עם מחלות, מחלה קלה לנו יכולה להיות להם ממש מסוכנת.

אני גם פחות מפחדת מהנגיף הזה, אבל יש אנשים שעדיין מפחדים ושעדיין צריך להגן עליהם
אני ממש לא מפחד מהחיסון הזה ואני לא התחסנתי כמו שלא התחסנתי שפעת כי לפי דעתי זה אוצו דבר עם זאת אני כן ממליץ לאנשים נגיד מעל גיל 30 להתחסן כי מתחיל לרדת החוזק של המערכת החיסונית
אנונימי
כי יש להם הסכם עם פייזר ויש להם מיליוני מנות שהם חייבים לחסן בהם אז הם עושים הכל בשביל לגרום למי שלא התחסן להתחסן . גם רוצים לחסן במנה רביעית והם מפחדים שאולי הרבה אנשים לא ירצו להתחסן בזה אז עכשיו הם עושים הכל בשביל להפחיד כמה שיותר
אנונימית
^ ובנוסף יש גם תרופה שבכלל לא מדברים עליה כי הם חייבים לגמור קודם עם החיסונים אז..
החיסון לא אומר שלא תחלה
פשוט הסיכוי שתחלה יותר קטן
וכנראה שלא תמות מקורונה
מטריקס, שמעת על זה?
הנדסת תודעה?
שטיפת מוח?
משהו מהמונחים האלה מוכר לך?