7 תשובות
אפשר את צריכה להבין אין לכל אחד אותו טעם ותאמיני גם שלא היית רוצה שכולם כולם יגידו לך שאת יפה בואי..
אם אתה רוצה.. אך מה יצא לך מזה?
הגיוני , תמיד יש יותר יפות . אבל לא נעים להגיד את זה , אז אם תכננת להגיד אתזה , אל.
שואל השאלה:
לא תכננתי, לי אמרו לי את זה.. :/
שואל השאלה:
לא סתם לזרוק את זה באוויר הכוונה היא שגם למישהי יפה יצא שאמרו לה יש פי אלף
יותר יפות?
תלוי, זה ניסיון לגרום לה לשנוא אותך?
לא