5 תשובות
אני לא מכירה מקום כזה ואני חושבת שאני אפשר לעשות שירות לאומי עם הפרעות אכילה סורי
שואל השאלה:
אוף, תודה.
אוף, תודה.
יש אפשרות לקבל הקלות בשירות ולעשות 30 שעות במקום 40
השאלה היא אם לא תהיי עמוסה רגשית ונפשית בהנחה וכן יאשרו לך את זה
את יכולה להתמקד בטיפול ובהחלמה ואחרי זה להתחיל שירות, אני התחלתי בגיל 20 וזה ממש לא נורא
בבית ספר שאני עושה מרשים לי לצאת ב1 במקום ב4 יום בשבוע ואני משלימה את זה בקצב שלי
בכל מקרה את יכולה גם לדבר עם רכזת באיזור שלך ולהגיד שאת מתלבטת לגבי שירות ואם יש משהו שיכול להתאים
השאלה היא אם לא תהיי עמוסה רגשית ונפשית בהנחה וכן יאשרו לך את זה
את יכולה להתמקד בטיפול ובהחלמה ואחרי זה להתחיל שירות, אני התחלתי בגיל 20 וזה ממש לא נורא
בבית ספר שאני עושה מרשים לי לצאת ב1 במקום ב4 יום בשבוע ואני משלימה את זה בקצב שלי
בכל מקרה את יכולה גם לדבר עם רכזת באיזור שלך ולהגיד שאת מתלבטת לגבי שירות ואם יש משהו שיכול להתאים
בעקרון אני יודעת שיש מקומת שמתנדבים מ 8-16:00 בערך נגיד יש לנו בבית ספר מישהו מ 8-14/30
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
באותו הנושא: