4 תשובות
נראלך שזה כלכך קל להקים מדינה?
אם כך תביא אותה לפלסטינים שירדו לנו מהעורף
אם כך תביא אותה לפלסטינים שירדו לנו מהעורף
אנונימית
צריך להקים ערי מדינה עם מועצת מקומית שנבחרה ע"י העם. בלי סגרים, בלי קורונה. נחזור לאט לאט לדמוקרטיה ישירה כמו ביוון אבל צריך לשם כך שלכל עיר יהיה שלטון ואפשר לעבוד דרך משאלי עם כמו בשוויץ
שואל השאלה:
לא חייב להקים, יש למשל את פלורידה... רק צריך להכריז על כך באופן פורמלי.
לא חייב להקים, יש למשל את פלורידה... רק צריך להכריז על כך באופן פורמלי.
חלחחח
אנו מקימים בזאת!
בחייאת
אנו מקימים בזאת!
בחייאת