60 תשובות
זו סיבה דיי מגעילה, יכולת אפילו לקרוא לה בשם כינוי אבל בין או בין שם לא אמור להפריע לך עד כדאי כך.
אמ לא יודעת
תאמת אני חושבת שזה שם יפה
זה בכללי לא לגיטימי להיפרד בגלל דבר כזה אבל אם זה באמת כל כך מפריע לך כנראה שכן צריך
אנונימית
שואל השאלה:
כורסאת מסאג אני ראיתי את הפוסטים שלך אז אל תקראי לזה ספאם ימצחיקה
אנונימי
אתה פתטי באמת באמת פתטי.
זה סיבה מפגרת לחלוטין, ואוב הסיכויים ספאם.
בלי קשר, זה כולה שם!
לא צריך להיפרד בגלל זה
תמצא לה שם חיבה וככה תקרא לה
שואל השאלה:
למה כל העונות כועסות כל כך? מה לכולכן קוראים אלונה?
אנונימי
שואל השאלה:
השאלה היא יותר איך להיפרד לא אם כדאי להיפרד
אנונימי
מה זה קשור, זה כולה פאקינג שם! זה לא אומר כלום על האישיות שלה
השאלה היא שכדאי לה לזרוק אותך כי היא לא שווה אותך
^^^^ אני מתה יואו
^^^^^^^^^
אני מתהה
^^^ פשוט תגיד לה שזה לא הולך וזהו
שואל השאלה:
וכל אלה שעונות שזה מרושע להיפרד בגלל שם. בוא נראה אתכן יוצאות עם אלחנן או צביקה
אנונימי
מה אכפת לי לצאת גם עם מוחמד
^^ האמת אין לי בעיה לצאת עם אלחנן או צביקה
ושוב, עם זה כל כך מפריע לך, למה לא המצאת לה כינוי או משהו?
וואו אם אלונה זה שם מכוער אז עכשיו איבדתי כל תקווה שאני אמצא אהבה מתישהו עם השם שלי
שואל השאלה:
אלפלמה את רוצה שאני אתחיל לקרוא לה נוגה או משהו?
אנונימי
שואל השאלה:
^^ מה השם שלך הארי
אנונימי
מה השם?
^^^^^^^^ אני לא אשפוט בן אדם לפי השם שלו זה בטוח.
לא יודע, אתה כבר תחליט איך אתה רוצה לקרוא לה, אבל זה פשוט... סיבה ממש מוזרה להיפרד ממישהי....
שואל השאלה:
מה השם שלךך
אנונימי
מה השם שלך?
של הארי
מעדיפה לא להגיד אבל זאת סיבה פשוט מפגרת מקווה בשבילה שתזרוק אותך ותבין איזה בן אדם אתה
שואל השאלה:
נו בבקשה אני לא אצחק. (אלה אם כן זה הודיה או משהו בסגנון)
אנונימי
עדיין לא מבין איך אלונה זה שם לא יפה
שואל השאלה:
^ כי בטח קוראים לך אלונה
אנונימי
אני בן
אמלה אין לי אוויר יואו
בין המטומטמים ששמעתי היום
נשמע כמו ספאם
אל תגיד לה שזו הסיבה.
תגיד שאיבדת רגשות או משהו כזה.
אני ממש מקווה שאתה צוחק
מה אכפת לכם איך קוראים לה
שואל השאלה:
התגובה *היחידה* שעזרה לי כאן הייתה התגובה הראשונה. כל השאר - לא רלוונטי. תודה לכולם
זו הסיבה הכי מפגרת שאפשר לחשוב עליה בשביל להיפרד (אולי חוץ מ" היא אוהבת מסטיק מנטה ואני בכלל מעדיף טיק טק")
כאילו, הכותרת של השאלה הייתה "האם זה לגיטימי" אז כנראה היית צריך לנסח את השאלה אחרת כדאי לקבל תשובות כאלו.
^^ אני אמרתי שאתה פשוט צריך להגיד שזה לא הולך יותר או משהו כזה
אני חושבת שאם זה כל כך מפריע לך וזה רק שם זה סימן שאתה באמת צריך להיפרד ממנה
שואל השאלה:
צודקת מתנצל
אנונימי
מה אתם לוקחים ברצינות
זה ליטרלי ספאם
גם אם זה ספאם זה ספאם טוב
מודה שאותי זה הצחיק
ואומרים שבנות מסובכות-
שואל השאלה:
בהמשך לפוסט אם למישהי כאן קוראים נופר, מוזמנת לשלוח הודעה ;)
אנונימי
חחח חח אני נחנקק "למה אתן כועסות מה לכולכן קוראים אלונה?"
בגלל שם? זה מה זה לא נראה לי אמיתי, שמעתי על כל כך הרבה שהיו להם שמות מכוערים והבני זוג שלהם אהבו אותם בגלל מי שהם השם בכלל לא אמור להפריע
שואל השאלה:
^ לא רלוונטי לשאלה שלי גם אם לחבר שלך קוראים יוחננוב
אנונימי
אז מה כן רלוונטי, שאני אמחא לך כפיים ואגיד לך אתה כל כך צודק?
שואל השאלה:
שתגידי לי איך להיפרד ממנה בלי להעליב אותה לגבי השם אבל כבר ענו
אנונימי
עד כדי כך אתה רציני להיפרד ממנה על שם?
שואל השאלה:
כן למה את שופטת?
אנונימי
לא שופטת, שואלת אם אתה רציני, ואומרת את דעתי כי וואלה חבל לוותר על אהבה בגלל פאק*נג שם אבל זו הרגשה שלך
שואל השאלה:
^ מרגיש לי שכם לך יש שם מוזר כזה
אנונימי
אוי תתרחק מהר יש לי שם מוזר.
שואל השאלה:
אני רוצה לשמועע בבקשה
אנונימי
בגלל השם כאילו?