4 תשובות
לא מביך הכל טוב, אם עד עכשיו חשבת שזה אמיתי אז כולם גם יחשבו שזה אמיתי
תתחדשי ותהני!
תתחדשי ותהני!
אם זה נראה אחד לאחד
אז מה הבעיה
אז מה הבעיה
לא באמת מסתכלים על זה , וזה ממש לא פאדיחה אם אתה אוהב אותן לך על זה ותנעל אותן
לא מביך
באותו הנושא: