6 תשובות
כנסי לאתר של משרד התעסוקה
את עובדת לפי שעה?
התשלום על ימי בידוד הוא לפי ימי מחלה.
את פשוט מוציאה אישור מחלה על הימים שבהם היית בבידוד.
את פשוט מוציאה אישור מחלה על הימים שבהם היית בבידוד.
שואל השאלה:
אבל במקום עבודה שלי משלמים מחלה מהיום הרביעי ואני יודעת שימי מחלה קורונה זה מהיום השני לא?
אבל במקום עבודה שלי משלמים מחלה מהיום הרביעי ואני יודעת שימי מחלה קורונה זה מהיום השני לא?
שואל השאלה:
כן אני עובדת לפי שעה ונכנסתי לאתרים לא הבנתי כלום בגלל זה אני שואלת
כן אני עובדת לפי שעה ונכנסתי לאתרים לא הבנתי כלום בגלל זה אני שואלת
כל מקום עבודה לפי החוק.
דרך אגב כל ימי מחלה צריכים להיות מהיום השני.
בצורה של-
ביום הראשון לא מקבלים כלום
ביום השני 50%
מהיום השלישי 100%
דרך אגב כל ימי מחלה צריכים להיות מהיום השני.
בצורה של-
ביום הראשון לא מקבלים כלום
ביום השני 50%
מהיום השלישי 100%
באותו הנושא: