24 תשובות
בתור חברות שלך לא, זה לא בסדר מצידן. גם אם הן לא תומכות בהחלטה הזאת, עצם זה שאמרת להן שהן יכולות לצאת למקומות בלעדייך אז ממה עוד יש להן לכעוס? שישמרו את הדעות שלהן לעצמן.
שואל השאלה:
אני לא באתי והטפתי להם את הדעות שלי או אמרתי להם אל תתחסנו או כן תתחסנו גם ממש לא אכפת לי שיעשו אלף חיסונים ולא יהיה לי אכפת זה לא הגוף שלי זה לא החלטה שלי.

אם אני יקבל אלרגיה או משהו מהחיסון זה יהיה עלי והאחריות שלי לטפל בזה/ללכת לבית חולים או מה שלא יהיה. לא משהו שהם יכולים לקחת אחריות כי זה לא הגוף שלהם

מצטערת שאני פורקת זה יושב לי בלב יותר מדי זמן
אנונימית
לא בטוחה אם הן חברות.. גם בנות מהכיתה שלי כאלה
מצטער להגיד לך, בעצם לא ממש מצטער, הן חברות חרא.
תעשי מה שטוב בשבילך, את ממש לא חייבת להתחסן. אם חברות שלך לא מבינות אותך ומחפשות לריב איתך על זה זו בעיה שלהן. בכל מקרה, אל תתחסני אם לא מרגיש לך נכון ורק בגלל חברות שלך
לא הבנתי מה הבעיה קראתי רק את הפרצופים יזה שאת לא מחוסנת לכל אחד יש דעה לעשות פרצופים זה לא כזה נורא אבל עדיין זה חא נעים אני מבינה שזה לא בסדר אבל אנשים לכו להתחסן באמת חשוב אחות שלי הייתה חולת קורונה ןלא נדבקתי גם בגלל החיסון וגם בגלל שאני שומרת על עצמי
תדברי איתן
זה בכלל לא בסדר. לכל אחד צריך להיות הזכות לבחור אם להתחסן או לא ואותם אנשים שבחרו לא להתחסן לא צריכים להרגיש שהם סוג ב חלילה אנחנו חיים במדינה דמוקרטית.
אני בעד חיסונים אבל יש לי חברות שלא. זה לא בסדר שהן עושות פרצופים אבל מצד שני יכול להיות שהן מרגישות פחות נוח להסתובב עם לא מחוסנים וזה בסדר פשוט לא בדרך הזו החיסון לא מגן ב100% אבל הוא כן מוריד משמעותית את האפשרות לחלות ומוריד את הסיכון להתאשפז או לחטוף תסמינים קשים או חס וחלילה למות. ממליצה להתחסן אבל זו רק דעתי. מכבדת את הדעות של כולם כל עוד זה בדרך יפה
חברות גרועות!

נסי להסביר להן בבירור שאת אלרגית לחיסונים האלה וזה לא עושה לך טוב.
אם הן ממשיכות בשלהן שימשיכו, אבל לא איתך יותר...

אני אעדיף להיות בודד מאשר בחברה רעילה
תקשיבי בבקשה אם את לא מחוסנת גם אם הבעלים של המקום לא מבקש תו ירוק אל תכנסי אם אומרם שצריך גם אם לא מבקשים בגלל שתכלס התו הירוק נועד למנוע הדבקה ואת גם עוברת על החוק
מפגרוצ
שואל השאלה:
אני בחרתי שלא להתחסן מחשש שאני אהיה אלרגית וזה לא עניין של אף אחד אני לא צריכה לתת להם דין וחשבון. אמרתי להם אם מפריע להם שילכו בלעדיי ואם הם פוחדות אז בסדר אני מבינה שיתרחקו. סבא שלי גם מפחד אני מכבדת אז לא הלכתי אליו כבר איזה 3 חודשים. זה החלטה שלהם ואני מכבדת אבל כמו שהם מטיפות לי אני גם יכולה להטיף להם ואני לא עושה את זה כי ממש לא אכפת לי וזה גם לא העניין שלי מה הם מכניסות לגוף שלהם
אנונימית
עכשיו ראיתי שאמרת שיש חשש שאת אלרגית, תבדקי את זה לעומק ואז תסבירי להן אולי הן יבינו. ואני מסכימה עם נקוניסוני אן משהו כזה, גם אם לא בודקים תו ירוק אל תיכנסי כי זה מסכן אנשים!! יכול להיות שיושב מישהו לידך או מאחורייך שיש לו מערכת חיסונית חלשה או למישהו קרוב אליו. גם אם לא בודקים, אל תסכנו אחרים אתם לא יודעים מה עומד מאחורי כל אחד, תשמרו על הסביבה
מי הן בכלל שישפטו? שישבו בשקט זה לא בחירה שלהן מה שתעשי עם הגוף שלך
אנונימית
חברות שלי מה זה מחפפות למרות שהן מחוסנות וככה גם חברות שלך צריכות לעשות.... אם הן לא מכבדות אותך, כמו שהן כבר עושות, זה לא בסדר בכלל
זה לא בסדר מצדן
הן די צודקות, אבל את יכולה לעשות בדיקה
ויש לך תו ירוק
אנונימי
תעיפי אותן מהחיים שלך, חברות הן לא.
אם הן לא מסוגלות לכבד את הבחירה האישית שלך אז הן חרא של חברות ולא שוות אותך
שיקפצו לך
זה באמת עניין של עם איזה אנשים את נמצאת
אצלי חבורה שלמה וגדולה יחסית של אנשים קמה לשבת מחוץ למסעדה כי אני לא מחוסנת
את צריכה חברות אחרות
זכותך לא להתחסן ואל תעשי שום דבר שיסכן אותך בגלל חברות

אם הן היו דואגות לך הן היו מפחדות שתתחסני בגלל האלרגיה לא היו מנסות להטיף לך לעשות משהו שיסכן אותך רק בגלל שהתקשורת לוחצת על זה ושוטפת להן תמוח אין שום דבר בטוח בחיסון הזה גם בלי קשר, אם תפגעי הן יעבירו לך את האלרגיה? הן יטפלו בתופעות לוואי שעלולות להיות לך מזה? הן יקחו על זה אחריות מלאה וירפאו אותך? מן הסתם שלא אז שלא ינסו להטיף
חברות חרא
תנתקי מהן קשר.
אנונימית
פשוט התנהגות מגעילה מצידן. זו זכותך ובחירתך האישית, אין להן שום זכות.
אי אפשר להיות אלרגים לחיסון rna זה לא אפשרי בעליל