10 תשובות
לדעתי עדיף להתרחק אבל מה שבא לך
תלוי, זה תלוי אם היא באמת חשובה לך, כמה את אוהבת אותה ואם היא מעריכה אותך
עזבי שניה את זה שיש לה שם לא טוב
את נהנת איתה? היא לוקחת אותך (את החברות שלכן) רציני? (כאילו לא מזלזלת או משהו)
היא מדרדרת אותך?
אם לא אז יאללה, שילכו קיבינימט כלום
אם כן אז ברור שלהתרחק...
שואל השאלה:
אני ראיתי התהנהגויות שלה מול הפנים שלי וזה מגעיל אותי לראות מהצד תמילים שהיא זורקת ואיך שהיא רומסת אנשים אחד אחד כאילו כלום
אנונימית
אז תגידי לה על זה בעדינות ותמליצי לה בנימוס גם לקחת פסיכולוג שיעזור לה בזה
לא הבנתי אז למה שאלת אם את בטוחה לגבי הדעה שלך?
זה החלטה שלך... אני הייתי ממליצה לך לדבר איתה קודם ולהגיד לה שזה לא לעניין, לנסות לתמול אם באמת הקדר הזה חשוב בשבילך...
אולי היא לא פוגעת בך כי את נחמדה אליה
שואל השאלה:
^מה הקשר היא מסוכסכת עם כולם וזה שהיא לא פוגעת בי כי אני החברה היחידה שנשארה לה לא אומר שהיא לא פוגעת באחרים ובחברות אחרות שלי
אנונימית
מה-
כן להתרחק לא מגיע לה חברה כמוך
גם ככה מתרחקים ממנה את מתרחקת ממנה יותר?! נשמע שיש לה בית קשה כאחד שבה מכזה ולפעמים ככה
שואל השאלה:
^אני לא בטוחה לגבי ההחלטה להתרחק ממנה אני הסברתי את עצמי יותר ברור מקודם כי היא רשמה שלא מגיעה לה חברה כמוני,למרות שהיא בשבילי חברה טובה אבל לאחרים זה פשוט בן אדם אחר
אנונימית