8 תשובות
אמןן
שה חובה! אם משרד החינוך לא יעשה את זה מהר מאוד כל הבנתי ספר יסגרו, בבית ספר שלי בכל שכבה יש חצי מאומתים!
אנונימית
לדעתי אנחנו צריכים לחזור לזום אבל לא לעשות סגר כי זה פוגע ממש בכלכלה
מקווה מאוד שלא.
כן יהיה וזה יהיה עצוב
Agn
אני מזה מקווה
אנונימית
כנראה