25 תשובות
מה זאת אןמרת? לא הבנתי מה הכוונה שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אם בכלל יביאו לי חשד ואם יקבלו את הערור,
ובמקרה של חשד מתי אני יוכל לגשת שוב
אם בכלל יביאו לי חשד ואם יקבלו את הערור,
ובמקרה של חשד מתי אני יוכל לגשת שוב
אנונימית
הכוונה שלי , זה שלא הבנתי מה עשית שאת חןשבת שיתנו לך חשד להעתקה
מה זאת אומרת גרסה שנייה? תעני לי על זה ואז אדע להגיד לך (;
מה זאת אומרת גרסה שנייה? תעני לי על זה ואז אדע להגיד לך (;
אנונימית
על העתקה אני חושב שזה 3 שנים
ובכללי אם יש חשד לדעתי אפשר לגשת רק שנה הבאה או כמה שנים קדימה אבל אני מה זה לא בטוחה
אנונימית
^כפי שאני יודע 3 שנים
שואל השאלה:
עניתי על תשובה לא נכונה ובגרסה השניה התשובה שעיקפתי היא נכונה,
וזה כזה במקרה שלוש פעמים
עניתי על תשובה לא נכונה ובגרסה השניה התשובה שעיקפתי היא נכונה,
וזה כזה במקרה שלוש פעמים
אנונימית
לא חושב שיחשדו על זה
שואל השאלה:
שאלתי את המורה שלי היא אמרה שיש סיכוי מאוד גבוהה שכן והיא אמרה שהיא לא יכולה לערער על זה
שאלתי את המורה שלי היא אמרה שיש סיכוי מאוד גבוהה שכן והיא אמרה שהיא לא יכולה לערער על זה
אנונימית
אוי אז ככל הנראה נדפקת
שואל השאלה:
כן.
אני גם ביב למי יש כוח לבוא שנה הבאה להשלים את זה וגם עוד בלי מגן
כן.
אני גם ביב למי יש כוח לבוא שנה הבאה להשלים את זה וגם עוד בלי מגן
אנונימית
מה זאת אומרת גרסה שנייה??
אנונימית
וכן כנראה שיתנו לך חשד אבל מקווה בשבילך שלא (; בהל מקרה בהצלחה! ולא לוותר
אנונימית
שואל השאלה:
יש שתי גרסאות באנגלית שהשאלות באמריקאיות הם שונות בסדר של המספרים (כיאלו נגיד בגרסא שלי החשובה היא 1 ובגרסה השניה זה 4 ומבחינת המלל זה אותו תשובה פשוט הסדר לא תואם)
יש שתי גרסאות באנגלית שהשאלות באמריקאיות הם שונות בסדר של המספרים (כיאלו נגיד בגרסא שלי החשובה היא 1 ובגרסה השניה זה 4 ומבחינת המלל זה אותו תשובה פשוט הסדר לא תואם)
אנונימית
אני לא חושב שיביאו לך חשד להעתקה כל עוד אין להם ראייה מפורשת לכך שהעתקת אבל גם אם כן, תערערי ותערבי מורים, כל עוד יש לך עבר נקי מבחינת טוהר בחינות יש סיכוי לא רע שהערעור יתקבל (כי המורים יותר יתמכו בך). ותוכלי לגשת שוב בקיץ. בהצלחה
חחח אין לי שמץ למה אני לא מבינה מה את אןמרת ואני בכיתה יב ועשיתי היום הכל גם
יש לך דוגמה להביא לי? כנראה זאת לא השעה שלי עכשיו
יש לך דוגמה להביא לי? כנראה זאת לא השעה שלי עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי צילום מסך אהל אין לי מושג איך לעלות את זה לפה
יש לי צילום מסך אהל אין לי מושג איך לעלות את זה לפה
אנונימית
שואל השאלה:
הינה זה התשובון, תיראי יש שתי גרסאות של התשובות
הינה זה התשובון, תיראי יש שתי גרסאות של התשובות
אנונימית
אה הבנתי
מה ההבדל אבל למה יש שתי גרסאות
בסופו דל דבר זה אותן תשובות לא?
עשיתי את זה היום גם כמועד ב
מה ההבדל אבל למה יש שתי גרסאות
בסופו דל דבר זה אותן תשובות לא?
עשיתי את זה היום גם כמועד ב
אנונימית
שואל השאלה:
זה אותו תשובות אבל הסדר שונה
ניראלי בשביל שלא יהיה מלא העתקות כי יותר קל להעתיק באמריקאי
זה אותו תשובות אבל הסדר שונה
ניראלי בשביל שלא יהיה מלא העתקות כי יותר קל להעתיק באמריקאי
אנונימית
אהה
לחלק הביאו ככה לחלק נביאו ככה?
לחלק הביאו ככה לחלק נביאו ככה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
הבנתי
אין לי שמץ אני בכלל חא שמתי לב שיש שתי גרסאות אף פעם
תחכי לראןת מה יהיה, מקווה שיהיה בסדר (;
בהצלחה (;
אין לי שמץ אני בכלל חא שמתי לב שיש שתי גרסאות אף פעם
תחכי לראןת מה יהיה, מקווה שיהיה בסדר (;
בהצלחה (;
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
לעע תא נראלי יש מלא שכאלה והסבירות של 3 ברצף היא גבוהה מספיק לא להעלות חשד
באותו הנושא: