8 תשובות
זה חמוד והרבה מתלהבים על זה
לא קראתי אבל אני יודעת שזה טוב
סבבה
אנונימית
פשוט גרועה. דמויות שטחיות וצפויות, עלילה משעממת ועולם שבנוי גרוע. מה לעשות, היא פשוט לא סופרת טובה.
מעולה, אני אוהבת.
אחלה מעניינים
ממש נחמדה
ממש טובה