7 תשובות
אדריכלות זה יותר קשור לשרטוט
באומנות גם ידברו איתך על תולדות האומנות לא למדתי אבל אמרו לי שזה משעמם
תשאלי אנשים שנמצאים במגמות האלה ותעשי את השיקול שלך
אני צריכה להגיש את הפרויקט בסוף החודש ואין לי עבודה אחת!
נכון
אני ביב כרגע ואני צריכה להגיש את הפרוייקט לפני פורים
כרגע אני תקועה בלי מה לעשות
לומדים מרחוק הפרוייקט בבית ספר ואין לי דרך לקחת אותו
זה ענק
המורה גם מכניסה לנו עוד מלאא לחץ
באומנות את תשחטי בפרויקט גמר *-*
אומרת לך את האמת רוב מה שתלמדי באומנות את יכולה לקנות ספר ולקרוא על זה, הרוב יותר ידע כללי
אחלה מגמה לכיתה י יא כי זה קליל כזה וכיף לצייר וללמוד דברים בקטנה ויש ציונים גבוהים, אבל בכיתה יב שכבר אין לך כח לכלום ויש לך עוד מבחנים ובגרויות לעשות את הפרויקט גמר הזה.. זוועה..

בעיקרון זאת מגמה חמודה והחומר מעניין, אבל בעיני היא תובענית מדי לתמורה שלה.
(עברתי אליה מכימיה ואני מתחרטת על כל רגע)
אומנות זה מזעזע אעע באמת שזה כמו היסטוריה מדברים איתנו על מלאא יצירות
ועל התפתחות של המצלמה והקולנוע זה משעמם ממש בשבילי אבל אולי אותך זה יעניין
אצלנו לומדים טכניקית וחרטא כזו
אני לפעמים קצת מתחרטת שהלכתי אליה כי המורה נאחסית היא ממש מתנשאת והכל אבל תלוי במה שאת הכי מתחברת כרגע לדעתי כל מה שקשור לאומנות יעזור לך בזה
בהצלחהה
אצלנו זה ככ מתיש כי רוב הבנות(אולפנה) בשכבה שלי מזלזלות ממש בזה עכשיו המורה גם כל דבר לא מתאים לה ולא טוב לה
היא החליטה לא לחזק את הפחות טובות אצלנו
לכולןן דחפה עבודה של לבנות משהו ענק או לצלם
והיא מסתמכת רק עליי ועל עוד 3 על ציורים עם צבעי שמן
כרגע אין לי מה לעשות ואין לי כוח גם
בהצלחה לנו;)
קחי מה שעושה לך טוב באמת תהני ממנו גם אם זה לא התחום האהוב עליך זה מקל את התיכון בטירוף וגם 80% לא באמת מסתכלים ממש על זה או בסוף משנים דעה תיכון זה תקופה מבגרת בטירוף אני היום ב יב והתוכניות שלי ב ט שבחרתי מגמה והיום שונות בצורה קיצונית וגם הדעות שלי על דברים