14 תשובות
תכתוב בשלט "לא מחפש זוגיות"
סתם
פשוט תגיד לה, אתה מפחד מחבורת בנות? זה לא שהייתם זוג ועשית לה משהו.
סתם
פשוט תגיד לה, אתה מפחד מחבורת בנות? זה לא שהייתם זוג ועשית לה משהו.
לאלה שאתה לא מעונין בהן :"זה מאוד מחמיא לי תודה אבל מצטער אני פחות בקטע"
לזאתי שאתה בענין שלה: "היי איך את מרגישה? רק רציתי להגיד שאני אוהב\מחבב אותך"
משהו בסגנון
לזאתי שאתה בענין שלה: "היי איך את מרגישה? רק רציתי להגיד שאני אוהב\מחבב אותך"
משהו בסגנון
תסביר שאתה אוהב מישהי אחרת, אל תבכה שהיא תדחה אותך. (;
פשוט דוחה אותן.
מסביר להן אחת אחת שיש לך דברים קצת יותר חשובים לעשות כמו לימודים וכו' ומגיע אליה.
אם אתם באותה כיתה פשוט תזייפו זוגיות.
מסביר להן אחת אחת שיש לך דברים קצת יותר חשובים לעשות כמו לימודים וכו' ומגיע אליה.
אם אתם באותה כיתה פשוט תזייפו זוגיות.
שואל השאלה:
גם מפחד שחברות שלה ילכלכו עלי
גם מפחד שחברות שלה ילכלכו עלי
תגיד שזה לא מתאים לך
עדיף לנסות מאשר מעולם לא לדעת מה היה קורה אם
אומר לא לאותן בנות ומציע לה.
אל תנסה בכוח להוציא ממנה את המספר אם היא לא רוצה, תן לה זמן אתה יכול לנסות אינסטגרם
ואוי ואבוי אל תאמר לה ישר שאתה אוהב אותה עושים את זה במציאות ואחרי שנפגשים כמה פעמים אחרת זה יהיה לא צפוי ועלול להרחיק אותה, אם היא לא נותנת לך את המספר בכלל כנראה יש סיבה והיא לא מעוניינת לתת.
יש לי את אותו הבעיה אנחנו suffering from success
שואל השאלה:
תשמעו אבל לא מצליח להוציא ממנה תסמפר
תשמעו אבל לא מצליח להוציא ממנה תסמפר
תשאל אותה אם בא לה להיפגש איתך לסרט עם חיוך ותבקש את המספר (;
תדחה אותן ותאמר להן שאתה לא מעוניין אל תדאג בקשר לחברות. תתקרב יותר לבחורה שאתה רוצה, תכירו יותר ואני מציעה לכם לא להתכתב בסטיפס אלא לעבור לווצאפ.
באותו הנושא: