14 תשובות
תעשי אנטיגן שוב ליתר ביטחון
זה לא מוזר.
יש כאחה שלא חווים תסמינים. אם ב pcr את יצאת חיובית אז את חיובית
שואל השאלה:
תוך כמה זמן זה עובר ?
ולדעתי חד משמעית החיסונים משפיעים כי אני לא מרגישה כמעט שופ תסמין
אנונימית
את צריכה 10 ימי בידוד
בהצלחה❤
שואל השאלה:
אבל אני חולה כבר שבוע איזה תסביך
אנונימית
יש הרבה שחוו והאנטיגן לא 100% אמין
והחיסונים זה לא משנה כמה לקחת
כן
מלא מהכיתה שלי שמחבונים נדבקו וגם חלק מהם בלי תסמינים
נראלי שאת חולה
Agn
הגיוני לחלוטין, הרי החיסון לא מונע הדבקה באופן מוחלט - מה שכן התסמינים של מחוסנים שנדבקו הם כמעט באופן גורף מזעריים.
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תאמיני במה שאת רוצה , אני שמחה ומרוצה שהתחסנתי
תודה לעונים חברה
אנונימית
שמחה שאת מרוצה:)
רפואה שלמה❤
^^
למשרד הבריאות לא אכפת
הם מחייבים אותך ב10 ימים מאז שעשית את הבדיקה שיצאה חיובי
שואל השאלה:
כן לא אמרתי שאם אני מחוסנת אני לא אחלה, אלא שאני אחלה אבל פחות ארגיש תסמינים
אנונימית
^זה גם לא ממש מדוייק
מכירה לא מחוסנים שקיבלו קל אפילו עוד לפני שהיה את החיסונים אבל זה לא משנה חח