8 תשובות
אני הייתי שולחת אותו למוסד פסיכיאטרי דחוף.
בנאדם מפגר במח
זה לא העסק שלו להחליט מי ימות ומי יחיה זכותו של האדם לא להתחסן
זה לא העסק שלו להחליט מי ימות ומי יחיה זכותו של האדם לא להתחסן
שהוא הזוי בטירוף לעשות דבר כזה הוא לא יכול להחליט בשבילם מה לעשות
שטוף מח.
זה לא אמיתי נכון?
חולה בראד
מה יש לחשוב
חולה בראש
חולה בראש
אם זה אמיתי ממש עצוב לי.
אני מעדיפה לראות את האדם הזה כדמות פסיכופתית סדיסטית מסרט/ ספר.
אני מעדיפה לראות את האדם הזה כדמות פסיכופתית סדיסטית מסרט/ ספר.
באותו הנושא: