10 תשובות
בהחלט
מה היא תעשה בגיל 8 עם טלפון
תלוי בת כמה אחותך איזה סוג טלפון וכמה את אוהבת אותה
כן
קצת מוגזם לדעתי ילדה בת שמונה עוד לא צריכה טלפון משלה
מוגזם ביותר
תקני לה משהו אחר
Vas
כן מאוד
אל תקני לה את זה בגיל כזה
כןן
שואל השאלה:
היא לרוב יש לה פלאפון זמין גם ככה^^
אנונימית