10 תשובות
בהחלט
מה היא תעשה בגיל 8 עם טלפון
מה היא תעשה בגיל 8 עם טלפון
תלוי בת כמה אחותך איזה סוג טלפון וכמה את אוהבת אותה
כן
כן קצת
קצת מוגזם לדעתי ילדה בת שמונה עוד לא צריכה טלפון משלה
מוגזם ביותר
תקני לה משהו אחר
תקני לה משהו אחר
כן מאוד
אל תקני לה את זה בגיל כזה
כןן
שואל השאלה:
היא לרוב יש לה פלאפון זמין גם ככה^^
היא לרוב יש לה פלאפון זמין גם ככה^^
אנונימית
באותו הנושא: