15 תשובות
בלי כלום
אנונימית
בלי
עכשיו אני עם
גוזיה
בלי כלום
עם חזיית ספורט
נטו כי קר לי לשים בבוקר
נטו כי קר לי לשים בבוקר
בלי
חזייה, תמיד, פשוט כי נוח לי ואין לי כוח להוריד
אני ישנה ליפעמים בלי ליפעמים עם לרוב עם גוזיה אבל ליפעמים אני שוכחת\אין לי כח להוריז את החזיה
אבל ממליצה עם גוזיה
גוזייה כי אני רגילה לא יודעת למה
שואל השאלה:
מה יותר בריא? לישון עם גוזיה או בלי?
מה יותר בריא? לישון עם גוזיה או בלי?
אנונימית
לי אישית לא נוח בלי,
גוזייה
גוזייה
ויותר בריא בלי