37 תשובות
אבל זה כן כואב
אתה מגעיל.
אנונימית
שואל השאלה:
התשובות של המגיבות שאינן עונות על השאלה - מדווחות.
התשובות של המגיבות שאינן עונות על השאלה - מדווחות.
אנונימי
לא כואב? אתה מבדר
זה כואב, אין מה לעשות.
אילולא זה לא היה קורה ומכאיב, ייתכן שלא היית קיים.
לא רוצה לפרט לאחיך על מחזור, אל תפרט. אבל זה כואב ללא ספק, אין לך את הזכות לשפוט.
אילולא זה לא היה קורה ומכאיב, ייתכן שלא היית קיים.
לא רוצה לפרט לאחיך על מחזור, אל תפרט. אבל זה כואב ללא ספק, אין לך את הזכות לשפוט.
אתה לא יכול להסביר לו נראה לי צריך להסביר לך
איך להסביר לאחותי שבעיטה בדובדבנים לא באמת כואבת?
למה לשקר לו?
תגיד לו תאמת
תגיד לו תאמת
שואל השאלה:
כבר חקרתי את השקר.
בכל מקרה - הדיון הנ"ל לא קשור לשאלה.
כבר חקרתי את השקר.
בכל מקרה - הדיון הנ"ל לא קשור לשאלה.
אנונימי
איך בדיוק חקרת אם אפשר לשאול?
נראה לי אח שלך יותר חכם ממך
נראה לי אח שלך יותר חכם ממך
אנונימית
אוקיי. תסביר לו בפשטות שכשהרחם מתכווץ, זה לא כואב בכללל
שואל השאלה:
זה קשור לשאלה?
זה קשור לשאלה?
אנונימי
כן כפרה
שואל השאלה:
סליחה, שאלתי הופנתה למשתמשת '783'.
סליחה, שאלתי הופנתה למשתמשת '783'.
אנונימי
תסביר לו ככה:
קורה לאישה פעם בחודש שסוחטים לה את הבטן וכל הדם שהיה אמור להכין את התינוק פשוט יוצא החוצה מאיבר המין, סוחטים את כל הבטן ממש את הכל עד שמרגישים שסחטו כבר כל טיפה אפשרית של דם, אבל לא, הדם ממשיך לצאת באורך פלא ויוצא כמויות מטורפות של דם
- וכל זה, באורך נס, לא כואב בכלל :)
טיפש
קורה לאישה פעם בחודש שסוחטים לה את הבטן וכל הדם שהיה אמור להכין את התינוק פשוט יוצא החוצה מאיבר המין, סוחטים את כל הבטן ממש את הכל עד שמרגישים שסחטו כבר כל טיפה אפשרית של דם, אבל לא, הדם ממשיך לצאת באורך פלא ויוצא כמויות מטורפות של דם
- וכל זה, באורך נס, לא כואב בכלל :)
טיפש
אנונימית
חיים שלי אבל למה באנונימית אני רוצה לסגוד לך
^חחח תודה :)
אנונימית
^^מה שהיא אמרה
הסבר לו בפשטות, שזהו שקר פרוגרסיבי (אציין ואצהיר, שיש בנות הסובלות מכאבי מחזור - אך מדובר כתופעת לוואי בלבד ממחלה כוללת המקשה, בין היתר גם על לידה) נלוז, שאין לייחס לו כל חשיבות - תסביר לו, שהן שקרניות פתולוגיות (הראה לו רבות מהמיניפולציות שלהן ואת אחוזי הנשים הבוגדניות, מתוך הכלל) והגברים שבוטחים בהן ונותנים בשקריהן אמון מלא - בעצם מקיימים את השקר
ושאין לגבר חכם, להשלים אם השקר - גם באפן חיצוני (אני למשל, משתדל למחות בשקר כשיש בידי האפשרות ולא בנטילת סיכון אישי וממשי).
ושאין לגבר חכם, להשלים אם השקר - גם באפן חיצוני (אני למשל, משתדל למחות בשקר כשיש בידי האפשרות ולא בנטילת סיכון אישי וממשי).
אנונימי
^עשו מחקר והכינו מכשירים שממחישים כאבי מחזור והשתמשו בזה על בנים
נשבעת ראיתי סרטון של תגובות שלהם זה שופך מצחוק איך הם צרחו מכאבים
נשבעת ראיתי סרטון של תגובות שלהם זה שופך מצחוק איך הם צרחו מכאבים
כן זה למה בחודש שעבר בכיתי מרוב כאב? הלוואי שזה היה שקר
^^^כמה גועל נפש.
אני עכשיו במחזור מדממת את חיי כאבי בטן נוראיים כאבי ראש סחרחורות מטורפות הרגליים רועדות קשה ללכת כל הגוף חלש
ואתה אומר שאני ממציאה את זה??
בושה לך, פשוט בושה
הלוואי שבחיים לא תמצא בת זוג.
אני עכשיו במחזור מדממת את חיי כאבי בטן נוראיים כאבי ראש סחרחורות מטורפות הרגליים רועדות קשה ללכת כל הגוף חלש
ואתה אומר שאני ממציאה את זה??
בושה לך, פשוט בושה
הלוואי שבחיים לא תמצא בת זוג.
אנונימית
^^
הלוואי לבכות
כואב לי לדבר להוציא הגה
וגם לאחרונה זה מגיע לי עם בחילות וסחרחורות ברמה שאני לא מסוגלת לאכול ולזוז
אני זזה מהמיטה למקלחת ולשירותים וזהו
אפילו פעם הפסדתי שיעור בלט שזה משהו שאני לא עושה אפילו עם 38 מעלות חום
הלוואי לבכות
כואב לי לדבר להוציא הגה
וגם לאחרונה זה מגיע לי עם בחילות וסחרחורות ברמה שאני לא מסוגלת לאכול ולזוז
אני זזה מהמיטה למקלחת ולשירותים וזהו
אפילו פעם הפסדתי שיעור בלט שזה משהו שאני לא עושה אפילו עם 38 מעלות חום
דיי עכשיו באלי לבכות מסכנה שלי
its just me~ - זהו רק לראווה, אי אפשר להמחיש באמת כאבי מחזור, מהסיבה הפשוטה - הם לא קיימים.
בכל מקרה, בדקתי את המכשור וכו', זה היה ממש מגוחך.
- התגובות, הכוללות נאצות כלפיי - מדווחות.
בכל מקרה, בדקתי את המכשור וכו', זה היה ממש מגוחך.
- התגובות, הכוללות נאצות כלפיי - מדווחות.
אנונימי
^
אתה מדבר כאילו חווית חוויה של מחזור
זה משעשע
אתה מדבר כאילו חווית חוויה של מחזור
זה משעשע
יש בנות שזה כואב להן, אפילו שהרוב משתמשות בזה כתירוץ
לי אישית טיפה כואב, אני משתמשת בזה כתירוץ רק יש לי משהו חשוב שמצדיק את זה
לי אישית טיפה כואב, אני משתמשת בזה כתירוץ רק יש לי משהו חשוב שמצדיק את זה
אנונימית
^הפוך
רוב הבנות כואב להן וחלק קטן משתמשות בזה כתירוץ
רוב הבנות כואב להן וחלק קטן משתמשות בזה כתירוץ
כן
אני דווקא משתתפת בשיעורי ספורט כי כשאני לא מסתכלים עליי כזה יואו איזה חלשלושה אז אני דווקא עושה להם סקוואט מול הפנים ואז הם כזה יואו לא רואים לך כלום ואני כזה טמפון ביצזז
אני דווקא משתתפת בשיעורי ספורט כי כשאני לא מסתכלים עליי כזה יואו איזה חלשלושה אז אני דווקא עושה להם סקוואט מול הפנים ואז הם כזה יואו לא רואים לך כלום ואני כזה טמפון ביצזז
בסדר, אם את בוחרת להאמין שיש מיעוט ניכר שזה באמת כואב לו, זו החלטה שלך.
אני רואה בזה כשקר גמור.
אני רואה בזה כשקר גמור.
אנונימי
^^כנל
דיי בנאדם אתה יודע כמה חרא זה להיות אשה? אמא שלי הייתה 28 שעות בלידה כפול 4 ילדים שזה מלא שעות ואומרים שזה בא בגנים אז אתה רואה מה צופה לי העתיד וכל מה שאני מבקשת זה קצת סימפטיה אבל לא אנונימי לא יתן לי את זה
אתה די קיצוני בדעה שלך
בסדר, אבל אני חולקת עלייך בנושא
בסדר, אבל אני חולקת עלייך בנושא
אנונימית
יותר נכון, אני יודע שנשים חרא של עם
בכייניות, נצלניות, בוגדניות, ללא סט-ערכים, יחס עלות-תועלת נמוך וכד'.
בכייניות, נצלניות, בוגדניות, ללא סט-ערכים, יחס עלות-תועלת נמוך וכד'.
אנונימי
אנונימי מי פגעה בך?
^^מישהו פה אוהב להכליל
פשוט תגיד לו שבנות שקרניות בכללי ושלא צריך לענות אמן אחרי כל מילה שהן אומרות.
לא מורכב.
לא מורכב.
אנונימי
באותו הנושא: