5 תשובות
איזה באסה זה אבל את כמובן לא אשמה
הכל טוב תיהי רגועה למה זה משהו שאת שולטת על זה
שואל השאלה:
אני לחוצה רצח וכאילו ממש מרחמת עליהם הם אתמול יצאו מבידוד והיום הם נכנסים שוב
אני לחוצה רצח וכאילו ממש מרחמת עליהם הם אתמול יצאו מבידוד והיום הם נכנסים שוב
מזה פחדתי תמיד אם אני אדבק
אנונימית
פשוט תגידי את לא אשמה
באותו הנושא: