5 תשובות
איזה באסה זה אבל את כמובן לא אשמה
הכל טוב תיהי רגועה למה זה משהו שאת שולטת על זה
שואל השאלה:
אני לחוצה רצח וכאילו ממש מרחמת עליהם הם אתמול יצאו מבידוד והיום הם נכנסים שוב
מזה פחדתי תמיד אם אני אדבק
אנונימית
פשוט תגידי את לא אשמה