5 תשובות
כלביה או בית אבות (או ספרייה), ילדה בגילך לא צריכה לעשות את זה בלי להרוויח אפילו כסף. אם את רוצה כסף תעשי עבודות בית
יש אתרי התנדבויות אבל כלביה לא יתנו לך בגיל הזה
הכי הרבה שאת יכולה להתנדב זה חלןקת מזון לנזקקים
חכי קצת את עדיין קטנה
ממליצה לך בכיתה ט ללכת למדא
אנונימית
באותו הנושא: