12 תשובות
לועזי תמיד, אבל כיף שיש שני ימי הולדת כשאומרים את העברי שלי
לועזי, אך דואגת לציין את העברי.
בתור יהודים למה לא לנצל את זה שיש לנו שתי ימי הולדת?
שואל השאלה:
רק אני בעברי?
גם וגם
לועזי
עברי!
טיים עברי לנצח(:
לועזי
לועזי אבל הדודים והדודות מביאים לי כסף גם על העברי (;