9 תשובות
זה קשוח רצח גם אצלינו זה ככה פחות או יותר
שואל השאלה:
ללמוד עשר שעות בזום זה מטורף
אנונימית
זה נוראי
גם אצלנו זה ככה :(
אני לומד הכי הרבה זה 1 וחצי
שואל השאלה:
מקנאה
אנונימית
ואיי זה ממש קשוח מה זה הדבר הזה זה מטורףף זה לא נורמלי
שואל השאלה:
מסכימה
אנונימית
שואל השאלה:
השנייה סיימתי את השעה הרביעית של המתמטיקה
עוד שעתיים סייבר ואני חופשייה
אנונימית